Autostrada suspendata

Sorin Oprescu ne va da motive serioase ca sa-l injuram. Eu am trecut o singura data prin Pipera: atunci cand am fost sa-mi inmatriculez masina. Si e crima. Pasajul asta nu o sa rezolve nimic. Mie imi place ca au facut un pasaj cu doua benzi pe sens in timp ce restul drumului are o banda. Adica mergi 204 de metri pe doua benzi dupa care iar trebuie sa te bagi la loc pe banda din stanga. O sa se faca o aglomeratie pe acolo...si mai nou am auzit ca domnul Oprescu o sa inceapa in 2 luni constructia la autostrada suspendata. Si o s-o termine peste 20 de ani probabil. Daca lor le-a luat aproape 3 ani sa sape un amarat de pasaj sau 2 ani pentru o trecere peste calea ferata nu mai zic nimic de situatia in care o sa se apuce de constructia unei autostrazi suspendate. Bravo domnule Oprescu...tot asa!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Autostrada suspendata"

Trimiteți un comentariu