Sa fie oare gripa porcina?

Sa fiu sincer sunt putin ingrijorat. M-am trezit de pe la 5 si nu am mai putut sa adorm de tuse. Tusesc in ultimul hal. Iar nebunia asta cu gripa porcina ma face sa imi pun niste intrebari. Am cautat pe net simptomele si cred ca totusi am scapat. Nu am febra si nu ma doare in gat, desi tusea pare a fi provocata de ceva de acolo. Nu sunt doctor. E posibil sa scap totusi. Iar dupa promit ca o sa fac o cura de fructe si ca nu o sa mai mananc doar carne. O sa-mi intaresc sistemul imunitar. Pentru ca de la asta mi se trage...am fost duminica la film si am transpirat acolo in sala de cinema pentru ca turcii astia de la Plaza au niste probleme cu temperatura: vara e prea cald, iarna este excesiv de cald. Macar sunt constanti. Si dupa film am iesit afara asa transpirat cum eram si pentru ca aveam masina parcata destul de departe am prins pe drum o raceala. Asta e...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Sa fie oare gripa porcina?"

Trimiteți un comentariu