Revin cu deszapezirea

Tocmai am terminat de dat la zapada toate aleile din curte si trotuarul din fata portii. In timp ce faceam asta am stat de vorba cu un vecin care lucreaza la primaria capitalei si s-a ocupat cu deszapezirea. Si l-am intrebat ce-i de facut cu Vanghelie asta...ce a fost la gura lui nu e de povestit la copii. In primul rand cica au fost in total 8 utilaje pe toate strazile din sector in timp ce in restul sectoarelor se actiona cu minim 50. Asta e una. A doua ar fi ca insusi Vanghelionul ar fi zis ca "asta e daca nu l-au votat pe Geoana. Sa stea cu zapada de 3 metri in curte ca nu fac nimic." Pai se poate asa ceva? Adica sa fac eu accident sau sa nu pot sa merg cu masina din cauza ca nu a iesit papagalul ala presedinte? Pai ba Vanghelie ai uitat ca in campanie ai dat telefoane si mai stiu eu ce cadouri electorale...normal ca acum nu mai are cu ce sa mai dea zapada. Uneori mai ninge iarna...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Revin cu deszapezirea"

Trimiteți un comentariu