Marea confruntare din aceasta seara

M-am cam plictisit de politica asta din Romania. De diverse acuzatii si dovezi ce apar peste noapte. Lucruri dosite cu grija de catre Vanghelie, Patriciu sau Basescu pentru a fi folosite acum desi faptele de care vorbim s-au petrecut acum 5 ani. Cam asta e Romania. Oricine ar iesi acum presedinte sansele ca noi sa o ducem mai bine in viitorul apropriat sunt egale cu zero. Nu putem decat sa mergem in jos. Suntem tarati practic in jos de cei care ne conduc si care ne mint spunandu-ne ca ne vor binele. Cam asta vom vedea si in aceasta seara. Vor arunca unii in altii cu tot ce au. Sunt sigur ca fiecare mai are ceva pregatit si tinut la naftalina pentru a fi aruncat acum pe piata. Vom fi martorii unei confruntari in care nu se va propune nimic. In care nu se va veni cu nimic concret ci numai cu acuzatii si minciunui. Cu toate acestea vom merge la vot duminica, cel putin eu ma voi duce sigur, dar nu vom avea cu cine sa votam. Nu am avut niciodata cu cine sa votam. Eu personal ma duc ca sa-mi exercit acest drept civic dar si pentru ca imi place sa am pe buletin cat mai multe stampile electorale. Cu cine votez? Oare chiar conteaza?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Marea confruntare din aceasta seara"

Trimiteți un comentariu