De ce este un bilet la film mai scump ca un bilet la opera?

Aceasta este o intrebare pe care mi-am pus-o ieri cand am fost sa cumpar 2 bilete la opera in noua stagiune de spectacole. Desigur ca biletele pe care le-am luat sunt la o categorie mai ieftina dar totusi am dat 10 lei pe doua bilete pe cand daca as vrea sa ma duc la un film in mall as da 10 lei pe un bilet si asta numai in cursul saptamanii si la ore foarte matinale. Si atunci de ce? De ce nu sunt apreciati adevaratii artisti? Acum stim toti cum e in Romania...daca spre exemplu ar pune o taxa de intrare pe Valea Cerbului de 10 lei nu ar mai veni nimeni sa faca gratarel si asa este si la Opera. Daca ar fi mai scump nu ar mai veni nimeni. Ma intreb daca si la teatru este la fel si chiar o sa ma interesez.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "De ce este un bilet la film mai scump ca un bilet la opera?"

Trimiteți un comentariu