Ieri seara am fost la Opera...


Da...e adevarat. Ieri seara am fost la opera. Si mi-a placut. Credeam ca nu o sa-mi placa si ca ori o sa ma prapadesc de ras cand ii vad pe tenori si pe soprane cu canta ori ca o sa ma plictisesc teribil. Dar nu a fost niciuna din cele doua pentru ca peisa m-a tinut cu sufletul la gura. Este vorba despre Nunta lui Figaro. M-au mai impresionat si dimensiunile cladirii Operei Romane. Desi trec in fiecare zi pe langa ea nu credeam ca este asa de mare. Acum sa trecem la ce nu mi-a placut. Biletele de intrare au fost 5 lei fara reducere ceea ce mi se pare extraordinar de putin. Dar...odata ce intri iti trebuie un libret. Care costa 9 lei. Adica dublul biletului. Daca ti se mai face si sete apa este 5 lei. Este un pret triplu fata de magazinul de vis-a-vis dar hai sa trecem peste. Una peste alta merita si cred ca o sa mai revin la Opera destul de curand.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Ieri seara am fost la Opera..."

Trimiteți un comentariu