Nu va duceti in mall-ul din Cotroceni

E frumos...e mare...e nou...dar e prost gandit ca amplasare. Am fost astazi si mi-am promis ca nu ma mai duc niciodata cu masina. Deci s-a vazut prostia romaneasca. Sa incepem cu parcarea...erau acolo niste gorile care dirijau traficul si prima oara m-au trimis in parcarea aia mica care deja gemea de masini. Apoi parcarea supraetajata la fel...toti taranii se grabeau sa-si parcheze masinile la primul nivel si se bloca traficul. La ultimul etaj nu era nimeni. Apoi a fost iesirea...15 minute pana am parcat...20 min pana am scos-o din parcare. Conservarea timpului pierdut. Coada de masini de la ultimul nivel...care mai de care se credea mai smecher si o lua el pe langa si bloca accesul ca nu avea unde sa se duca pentru ca era pur si simplu blocat. Pana la urma am iesit...deci nu va duceti cu masina. Sau nu va duceti deloc. Intr-adevar...e incredibil de mare. E nou, e frumos, are magazine multe, e mancare, e un cinematograf si un patinoar...dar ce naiba? Eu vin sa stau in parcare la mall sau sa stau in mall?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Nu va duceti in mall-ul din Cotroceni"

Trimiteți un comentariu