Fiat 500...

Am citit pe www.voom.ro despre un tuning la modelul Fiat 500. In primul rand sa zic ce cred eu despre acest model. Este o reincercare incununata de succes totusi de a readuce la viata legendarul 500 de prin anii 60. Mie mi se pare o masina destul de scumpa pentru un om normal care isi doreste o masina mica dar aceasta masina este mai degraba un must have. E cool sa conduci un Fiat 500. Pana si Mircea Solcanu are unul. Cunosc si alte persoane care mai conduc un Fiat 500 asa ca nu pot sa spun ca este o masina pentru homosexuali. Dar oricum nu stiu ce tuner din Italia s-a gandit ca poate face masina asta mai interesanta. Eu sper totusi ca Fiat sa scape de la faliment cu acest Fiat 500. Pana una alta probabil incerc sa-mi imaginez cum ar arata Cabral intr-un Fiat 500...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Fiat 500..."

Trimiteți un comentariu