Jaguar XF


Intr-o zi acum ceva vreme...neavand ce face si tot trecand zilnic pe langa reprezentanta Jaguar din Otopeni am decis sa fac o mica oprire. Eram interesat in particular de modelul XF. Am intrat in showroom, m-am urcat in el...cred ca e cea mai buna masina in care m-am urcat. Totul mi se pare perfect...finisarea e ireprosabila cel putin la nivelul meu de perceptie. Nu e Rolls Royce...e un fel de Rolls Royce pe care ti-l poti permite. Am decis sa fac un drive-test cu un astfel de Jaguar. Am vorbit cu o tipa de acolo, m-am inscris pe o lista si am mers sa luam XF-ul de la cealalta reprezentanta care era la vreun kilometru departare. Este o masina incredibila. In primul rand ca am ajuns la 100 km/h fara sa apas acceleratia prea tare si in plus nici nu se simtea ca merg cu viteza aia. Modelul era un XF dotat cu un motor de 2700 cmc diesel de 207 cai putere. Pe volan avea padele pentru schimbat vitezele manual si mi s-a parut extraordinar modul lor de functionare. Ce mai...toata masina este extraordinara. Iar pretul este in jurul a 50.000 euro. Inaccesibil deocamdata dar comparativ cu un Mercedes Clasa E de aceeasi putere sau un BMW Seria 5 mi se pare o alegere mai buna.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Jaguar XF"

Trimiteți un comentariu