De ce soferii de masini sport simt nevoia sa epateze?

De ce daca mergi pe autostrada, cu 130 de km/h, te mai trezesti din cand in cand cu cate un maimutoi la volanul unei masini mult mai puternice si mai scumpe decat a ta, cu ochelari de soare pe ochi si cu un exemplar de pitipoanca de la reduceri care iti da flash-uri in disperare si dupa ce te dai te claxoneaza si te injura de mama focului. Adica de unde si pana unde? Am mers cu masina si in Ungaria, si in Austria si in Germania si nu am primit niciun flash. De fapt mint. Am primit. Dar tot de la cate un roman de-al nostru care isi testeaza masina si se da rotund. Adica de unde si pana unde? De ce nu mi-au dat si nemtii flash-uri desi aveau si ei masini foarte puternice? Pentru ca noi suntem niste saraci. De-aia. Pentru ca cel mai bine ni se potriveste zicala "s-a nascut talent si a murit speranta". Adica faci o figura-doua, faci o smecherie, muncesti tu ceva...si ce iti iei primul lucru? Un BMW Seria 3 sau Seria 5 ca s-a ieftinit. Diesel. Ca sa mearga tare si sa consume putin. Automat noi am ramas clasa a 2-a si tu ai trecut intr-a 8-a. Ca acuma ai BMW si parca iti aduci aminte ca si cum s-ar fi intamplat ieri cand mergeai cu Dacia tatalui tau pe autostrada si treceau alti smecheri cu BMW-uri si Mertane si iti dadeau flashuri. Daaaaaa...cat iti doreai sa faci si tu asta. Si acum da...dupa multi ani de asteptari a venit si vremea ta. Poti si tu acum sa fii un nesimtit asa ca idolii tai. Da-i drumul fiule...ce mai astepti. Autostrada e a ta. Ia-i si pe prietenii tai se le arati cum se infige rechinasul...sa nu intelegeti ca am ceva cu marca BMW...dimpotriva. Daca as avea banii maine as fi la reprezentanta sa-mi comand un BMW M3. Dar nu stiu daca as intra in rand cu ceilalti. Am mers si eu pe autostrada si am dat si eu de unii care mergeau mai incet decat mine dar nu-mi amintesc sa fi dat vreun flash. Pur si simplu am asteptat sa se dea. Si am mers si cu un BMW foarte puternic pe autostrada si la fel nu imi amintesc sa fi mers ca un dement. Pur si simplu masinile nu au nicio vina. Dar de ce simt soferii lor nevoia sa epateze? Pur si simplu ma chinuie intrebarea asta...de ce? De ce ai vrea sa fii asimilat cu "ala cu BMW-ul" sau "ala care ii dadea pe autostrada"?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "De ce soferii de masini sport simt nevoia sa epateze?"

Trimiteți un comentariu