O cota maxima a tupeului

In Romania exista multe. Dar cea mai grava, cel putin mie personal, mi se pare de departe lupta pentru un loc de parcare. Sa-ti gasesti masina cu stergatoarele ridicate sau zgariata in parcare mi se pare culmea nesimtirii din partea celui care si-a permis-o. Bun...am inteles ca nu sunt locuri de parcare. Dar daca ai ceva de zis nu-mi zgaria masina...vino si spune-mi-o mie personal in fata. Ca nu e masina ta si nici locul tau de parcare mostenire personala de la mama ta. Eu nu am patit-o personal pana acum dar am fost in cateva situatii limita. Spre exemplu...acum vreo 4-5 luni am fost in Herastrau si am parcat masina in zona Pavilionului H. In principiu atunci parcarea era gratis. Dar fiindca era duminica erau niste tigani pe acolo care se faceau ca dirijau traficul. De parca eu nu as putea sa vad singur un loc de parcare. Am parcat-o si vine unul si imi cere 6 lei parca. Am zis ca nu-i dau nimic. A plecat. Un alt cetatean mai inchis la culoare care era prin zona a zis ca daca nu dau 6 lei imi face masina praf. Ce e de facut? Pleci din parcare. Eram absolut convins ca si daca ii plateam 6 lei tot gaseam o cheie pe masina. De ce se intampla asta? Pentru ca traim in Romania si pentru ca asa fac baietii smecheri si ia ghiciti...nu patesc nimic pentru ca nu are cine sa le faca ceva. Sunt mana in mana cu totii.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "O cota maxima a tupeului"

Trimiteți un comentariu