Cum sa nu te enervezi in traficul din Bucuresti?


Asta e ceva greu spre imposibil. In primul rand Bucurestiul nu a fost conceput pentru un numar asa de mare de masini. Tovarasul probabil ca nu si-a imaginat niciodata ca o sa fie atatea masini in Bucuresti dar cu toate acestea problemele de trafic nu au aparut ieri. Si desigur ca vedem in fiecare zi la faimoasele televiziuni de stiri tot felul de "experti" dandu-si cu pararea despre cum ar trebui fluidizat traficul si desigur ca nu se intampla nimic. Am avut norocul de a merge cu masina si in afara Romaniei si am prins un ambuteiaj in Viena de-mi venea sa las masina acolo si sa o iau pe jos. Se intampla si la ei, dar accidental pe cand la noi e in fiecare zi. Sa trecem acum la solutii. Toata lumea am vazut ca acum de cand cu problemele astea in trafic vin cu diverse solutii alternative: sa mergem cu transportul in comun, sa folosim bicicleta sau scuterele. Eventual mai vezi la cate o emisiune pe cate o vedeta din asta mergand pe bicicleta, bicicleta pe care a scos-o din portbagajul unui Cayenne sau Q7 parcat dupa colt sau eventual a unei masini hibride ca asta e acum trendul. Cine vrea sa mearga cu transportul in comun nu scapa de trafic si deci fie ca esti la volan sau in autobuz sau tramvai tot te enervezi. Ar fi o idee metroul dar pana cand o sa se mai extinda linia de metrou o sa fiu bunic sau copii mei bunici. Deci nu prea curand. Legat de biciclete...pai mergeti cu bicicleta voi astia care dati exemplu sa va alerge toti cainii sau sa o lasi la usa unui magazin si cand iesi sa nu mai fie. Sau sa ai o intalnire cu vreo masina de teren. Pai cum sa nu te enervezi? Daca trebuie sa ajungi undeva si esti blocat si faci pe o bucata de 100 metri o ora atunci chiar iti vine sa iti smulgi parul din cap. Si desigur am omis parcarile. Eu am norocul sa stau la curte si am garaj asa ca nu e o problema cu parcarea. Dar nu numai odata era sa o iau pe coaja sau mai bine zis masina mea sa o ia pe tabla pentru ca nu am dat 3 lei  la un boschetar sa "o pazeasca". Si mai sunt desigur si in diverse intresectii spalatori profesionisti de parbrize care daca nu esti atent iti murdaresc geamul.  Asta este tara in care traim si nu putem sa o schimbam. Si desigur mai e si cate un cap de creta care mai mult incurca( cu tot respecul pentru Politia Romana...faceti o treaba de minune baieti...continuati asa si ajungem in epoca dacilor iar cu furci, cutite si topoare). Si acum raspuns la intrebarea retorica din titlu...nu ai cum sa nu te enervezi nici macar cand e drumul liber pentru ca oricum dai intr-o groapa sau cine mai stie ce. Sunt asa de fericit ca sunt roman...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Cum sa nu te enervezi in traficul din Bucuresti?"

Trimiteți un comentariu