In piata de flori

Desigur ca toata lumea a auzit de faimoasa piata de flori de la George Cosbuc dar nu stiu daca toata lumea a fost pe acolo. Ei bine eu ieri am vizitat aceasta piata de flori impreuna cu un prieten si ce am gasit nu e prea incantator...cetateni de culoare care te agasau daca treceai pe acolo si te uitai putin: "baiatu'...iti dau un trandafir" sau "hai boss ca iti dau 11 fire cu 40 de lei ca trebuie sa mananc si eu" si asa mai departe. Altfel spus am gasit un centru tiganesc ca de altfel toate pietele si florariile din Bucuresti si nu numai. Cum au reusit ei sa monopolizeze toate florariile si pietele ramane un mister dar daca aveti nevoie de flori nu v-as recomanda sa va duceti in piata de flori...noaptea in niciun caz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "In piata de flori"

Trimiteți un comentariu