Festivalul Sinaia Foerver

Pana acum cativa ani nu am auzit de festivalul asta.  Anul trecut nu am reusit sa-mi fac timp sa ajung dar anul acesta am facut asta. Si nu pot sa zic decat ca mi-a placut. Organizatorii au inchis bulevardul din centrul orasului si desigur ca s-a creat un trafic de cosmar pe centura dar asta nu a fost o problema. In prima seara a festivalului nu prea era asa de multa lume. Erau o gramada de terase cu mici, pastrama de oaie, fripturi si bulz. Desigur si berica. Si multe alte prostii pe acolo. O expozitie de masini de epoca. In Parcul Regal era instalata o scena si era prezent si Teatrul Masca si am vazut un spectacol interesant: Statuile. Sambata seara in schimb alta a fost situatia. In primul rand ca abia am gasit un loc de parcare. In al doilea rand aveam impresia ca sunt la mare...asa de multa lume era. Am mancat un bulz si niste mici si ne-am indreptat spre scena din parcul orasului pentru a vedea concertul Pasarea Colibri. Desigur ca pana la el am indurat trupa SOC! (socant de proasta) apoi pe Andreea Balan si cu dansatoarele ei. Apoi doi maimutoi s-au tavalit pe o scena amplasata special pentru a ne arata noua cine stie ce figuri de arte martiale. Apoi cand credeam ca am scapat a venit trupa Play and Win care au facut un playback si au cantat imitand o fata dar sa trecem peste. Dupa toate acestea am putut sa ne bucuram de muzica buna si de recitalul Pasarea Colibri care pe mine personal m-a impresionat

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Festivalul Sinaia Foerver"

Trimiteți un comentariu