Amenda de 30.000 de lei pentru Cosmote

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Cluj (ce nume lung) a amendat Cosmoteul cu 30.000 lei deoarece a constatat ca una dintre ofertele Cosmote ar fi inseletoare. Dar care nu este? Dau un singur exemplu. Un exemplu personal. Acum aproape un an mi-am facut un abonament Cosmote Full Option 200. M-a incitat faptul ca pot vorbi nelimitat in retea. Putin dupa ce mi-am facut eu abonamentul, smecherii astia de la Cosmote au schimbat detaliile. Desigur ca nu si pentru cei deja abonati. Dar pentru cei care vor sa se aboneze de la 1 matrie parca, abonamentul isi pastreaza acelasi nume(Cosmote Full Option 200) doar ca nu mai ai convorbiri si mesaje nelimitate. Ma rog...e dreptul lor sa faca asta. Dar tot smecheri sunt. Campania despre care se crede ca ar fi inselatoare se refera la o optiune  potrivit căreia utilizatorii prepaid din judeţul Cluj şi fanii echipei de fotbal CFR 1907 Cluj pot folosi 2.000 de minute în reţea doar în acest judeţ, împreună cu o extraopţiune de 4,5 euro/lună. Pai si cum isi dau ei seama ca nu vorbesc cu cineva din judetul Cluj? Cosmoteul considera  "că a comunicat oferta sa într-o manieră transparentă şi corectă şi aşteaptă ca autorităţile relevante să se pronunţe pe acest subiect". Eu astept ziua cand o sa le dea asa amenzi si la cei de la Vodafone sau Orange. Abia astept.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Amenda de 30.000 de lei pentru Cosmote"

Trimiteți un comentariu