Expomil 2009


Astazi am fost la Romexpo sa vad cum sta treaba cu expozitia asta de tehnica militara...sunt un mare fan. Nu pot sa zic ca am ramas impresionat de ceva. In mod cert salonul asta nu mi se adresa mie. Nici nu cred ca as avea bani sa cumpar ceva de pe acolo. M-am urcat insa in tanc si m-a boscorodit un nene de pe acolo. A zis ca putem sa ne urcam pe el, nu si in el. Eu am inteles ma rog altceva. Am mai vazut si niste machete interesante pe acolo. Niste pistoale. In rest erau chestii tehnice. Ma rog...daca ar fi vrut sa atraga mai multi vizitatori ar fi trebuit sa aduca mai multe tancuri si cateva TAB-uri sa sa lase lumea sa se urce in ele. Tancul din imagine este un TR85-M si m-a impresionat prin dimensiunile sale. E foarte mare. Mult mai mare decat pare in poza. Doar e un tanc. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Expomil 2009"

Trimiteți un comentariu