Un caz incredibil

Acum cateva zile am vazut la stiri cazul bebelusului ars pentru ca a fost uitat in incubator de catre o asistenta. Asa ceva este incredibil. Ceea ce mi se pare si mai incredibil este demersul parintilor sai care au dat in judecata maternitatea si cer daune de 1 milion de euro. De unde si pana unde? Si din ce i-am vazut in declaratii nu pareau asa de afectati. Nu cred ca aveau ei de gand sa faca asa ceva dar sunt sigur ca au fost contactati de catre o doamna avocat dornica de afirmare. Am reusit sa fac un print screen cu ea...nu am gasit alte poze. Dar ce fel de avocata mai e si asta? Arata ca muma padurii si sa nu mai zic ca in filmuletul in care am gasit-o abia reusea sa urce niste scari acolo. Avea niste tocuri...de 30 centimetri. Exagerez bineinteles. Probabil ca i-a sunat pe parinti si le-a spus: sunt avocata X...nu vreti sa obtineti 1 milion de euro pe urma cazului acesta? 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Un caz incredibil"

Trimiteți un comentariu