Presa din Romania nu e presa...

Deci e evident. Se vede din America. Antena 3 e anti-Basescu, Realitatea TV e cu Basescu. Pai se poate asa ceva? Adica jurnalistii trebuie sa fie impartiali...dar cand ma uit la Antena 3 imi dau seama cat de "impartiali" sunt. Sunt emisiuni acolo al caror singur scop este "sa-l distruga pe Basescu'. Spre exemplu Sinteza Zilei unde vezi aceleasi personaje triste cu aceleasi idei: tot ce face Basescu nu e bine, fura tara, Elena Basescu nu stiu ce mai face, Udrea. Dar niciodata nu auzi nimic de Vanghelie care fura de rupe, nimic de smecheriile lui Hrebenciuc sau Mazare, nimic de guvernarea lui Nastase cand au facut cu totii averi. Adica asta e nesimtire. Am vazut si eu cata coloana vertebrala are domnul Ciutacu. Pe de o parte il injura pe Basescu. Asta stim ca face spume cand aude de el. Dar acum o saptamana parca era invitat domnul Sorin Oprescu si vorbea despre ce o sa faca el daca ajunge presedinte. Pai lui nu-i zici nimic? Sa-l fi vazut ce calm era si ce frumos vorbea...desi Oprescu propunea un guvern cel putin dubios e bun domnule. Numai al lui Basescu nu e bun. Acum sa nu se inteleaga ca eu tin cu Basescu sau cu partidul dansului...imi displace la fel de mult ca restul. Dar nu mi se pare corect sa-ti dedici existenta de jurnalist unui asemenea scop. De dimineata si pana seara numai tampenii. Si acum sa trecem la Realitatea unde totusi se mai schmba fetele triste. Desi sunt unuii pe care eu ii numesc "curve de televiziune" care azi ii vezi la Realitatea, mai incolo la Antena 3, mai pe seara la TVR si cand crezi ca nu mai e...uite-l la B1. La Realitatea e cu Basescu. Are si el oamenii lui acolo...Hurezeanu, Boda. Oameni cu greutate. Dar parca sunt mai putin decat cei din cloaca de la Antena 3. Aceleasi fete triste si analistii lu' peste: Ciutacu, Badea, Stan, Gadea si Tudor. Cei cinci fantastici. La Realitatea gasim alta gasca: Hurezeanu, Boda, Dinescu, Tanase si Turcescu. Hal de jurnalisti.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Presa din Romania nu e presa..."

Trimiteți un comentariu