Turul 2 al alegerilor prezidentiale

Politica e o curva. Nu am spus eu asta. Au spus-o altii inaintea mea. Si mai ales e plina de curve politice. Si cel mai bine se vad astfel de personaje dupa alegeri. Sa dau niste exemple: Gigi Becali, Gabriel Oprea, Neculai Ontanu si lista poate continua. Pe ei ii am in minte acum si ma enerveaza la culme. Pai acum vreo 3 ani erai la Golden Blitz si beai un sprit cu Basescu si acum il faci batran cocosat si chel? Dar ma rog...ce ii poti cere domnului Becali. De restul stie toata lumea ca vin dupa ciolan. 

Dupa acest prim tur al alegerilor s-a intamplat ceva incredibil. Nimeni nu a mai facut asta pana acum. Si din nou imi pare rau ca domnul Antonescu nu a intrat in turul 2 al alegerilor. Omul asta a spus clar si raspicat: fara aliante cu Traian Basescu. Johanis premier. Colegul dansului de partid, domnul Tariceanu, a iesit repede si a spus: hai sa mai asteptam ,nu trebuie respins asa orice oferta. Adica care ofera mai mult. Cam astia sunt politicienii romani. Ceva de genul: noi suntem liberali dar daca ne ies mai multi bani ne facem si comunisti sau nazisti. Fara niciun pic de respect fata de noi. Si ma intreb si eu acum: cat de prosti ne cred? Adica daca domnul Antonescu, pe care il respect, o sa spuna "toata lumea voteaza cu Geoana",se asteapta ca toti cei care l-au votat pe dansul acum sa-l voteze pe Geoana? Adica chiar asa? Isi fac ei socotelile si aliantele pe acolo. L-a mai vazut cineva pe domnul Hrebenciuc in ultima saptamana? Sau pe domnul Vanghelie? N-ai cum sa-i vezi pentru ca sunt cam ocupati cu diverse furtisaguri si discutii in spatele usilor inchise. Nu se mai satura odata de atata furt. Au atatia bani si tot nu se satura.

In orice caz in turul 2 eu merg pe mana lui Traian Basescu. Chiar daca Geoana zice ca il sustine pe Johanis si ca vezi doamne o sa avem un premier si un guvern indepedent si de tehnocrati, acest lucru o sa se intample doar la centru. Ministrii poate o sa fie aparent independenti. Dar secretarii de stat si restul personalului din administratie? Nu prea cred eu ca o sa fie de stat. Si sub umbrela protectoare a acestui guvern "independent" o sa se fure mai ceva ca inainte. Nastase, Hrebenciuc, Vanghelie, Oprisan si mai stiu eu cine o sa ne aduca din nou la sapa de lemn. Macar daca ar iesi Basescu ar fi restul cu ochii pe el si nu ar putea sa fure chiar asa de rau. Si din nou o sa aplicam principiul raului mai putin rau ca doar traim in Romania. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Turul 2 al alegerilor prezidentiale"

Trimiteți un comentariu