Infrastructura Romaniei

Eu nu pot sa inteleg cum se procedeaza in Romania atunci cand se constuieste un drum sau se asflateaza sau se fac niste lucrari. Pur si simplu sunt facute atat de prost incat iti vine sa opresti masina, sa te dai jos si sa-i iei la bataie pe muncitorii aia prosti. Este incredibil. Un mic exemplu. Pe strada Margeanului aici la mine in zona se repara portiunile de asfalt din jurul gurilor de canal...zona aia patrata. Dar daca imi aduc eu bine aminte le-am mai reparat fix acum un an si prin primavara. Aceleasi guri de canal. Acum s-au stricat iar. Deci cat de proasta trebuie sa fie aceasta lucrare? Cea mai proasta. Negandita. Au adus o brigada de muncitori si de vreo 2 luni tot repara la gurile astea de canal. Aseara am dat cu masina in vreo 2 si mi-am blestemat zilele. Domnu' Vanghelie...vai de mama lui de sector. Imi cer iertare ca va spun asta dar dumneavoastra nu mergeti cu masina tot pe strazile astea?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Infrastructura Romaniei"

Trimiteți un comentariu