Campania electorala in Romania


Televiziunile de stiri au sarit pur si simplu in sus cand au vazut mitingurile ce au avut loc pentru sustinerea lui Traian Basescu la Timisoara si la Craiova. Pe mine nu ma mai mira nimic. Multi au spus ca ne-am intors in timpurile lui Ceausescu. Cine a spus asta? Mircea Geoana care este presedintele partidului din care face parte Daniel "petreceri elecorale si mici la populatie" Vanghelie? Adica ceva de genul hotul striga hotul. Depinde cine are un mogul de partea sa si cine nu. Eu le-as sugera acestor jurnalisti sa se uite la imagini si filmulete din campania lui Obama. Nimeni din America nu a sarit in sus asa ca la noi. Era la fel si acolo. Oameni care fluturau stegulete si imbracati cu tricouri pe care scria "Obama". Care e problema? Este o intalnire electorala. Geoana nu face la fel? Sau cumva am uitat cu totii lansarea candidaturii domnului Geoana ce a avut loc la Romaero Baneasa? Cand sala era plina de oameni imbracati in rosu si care strigau "Geoana, Geoana, Geoana". S-a uitat cumva cum dansau toti pe scena la sfarsit? Cata ipocrizie. Asa fac toti. Dar ceea ce mi se pare incredibil e ca nu-si amintesc niciodata. Da domne...am facut asta si asta si au fost 5000 de pesedisti acolo care cand au plecat au blocat traficul si au venit din toata tara...asa s-a intamplat. Dar ce mai conteaza acum? Istoria o sa consemneze ceea ce vor ei, ceea ce spun televiziunile de stri.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Campania electorala in Romania"

Trimiteți un comentariu