Destinatie de ski - Zell am See, Austria

Situata in districtul Salzburg, celebra statiune Zell am See este plasata pe malul lacului Zeller Seem, lung de 4 km si este considerata una dintre cele mai importante statiuni de ski din Austria. Zell am See apartine Paradisului Regiunilor Sportive din Europa cu posibilitati multiple pentru ski, dar si pentru practicarea altor sporturi, cum ar fi: snowboard, curling, patinaj, hockey, echitatie, inot, tenis, plimbare cu sania si multe altele.
Este o statiune de ski pentru tot timpul anului datorita ghetarului din Kaprun. Aflata la o altitudine de 755 m, statiunea este inconjurata de munti cu inaltimi de peste 2000m care sunt impanziti de o retea de partii bine amenajate, de calitate, de dificultati diferite. Cea mai lunga partie are 7 km. De asemenea aici se gasesc 60 instalatii pe cablu.

Zona veche a orasului este una dintre atractiile culturale din Zell am See unde se pot vizita: Turnul Kastner, Castelul Rosenberg, Biserica Paris. Daca tot ajungi aici viziteaza neaparat cascada Krimmler – cea mai inalta din Europa: 390 de metri situata la 55 de km distanta de Zell am See, pestera Eisriesenwel – la 40 de km distanta de Salzburg – cea mai mare pestera de gheata din lume, cu o intindere de 42 de km, vizitata de aproximativ 200.000 de turisti pe an, Großglockner Hochalpenstrasse - un drum cu o priveliste spectaculoasa ce leaga Salzburg-ul de Carinthia. Cel mai faimos drum alpin are ca destinatie cel mai inalt munte si cel mai mare ghetar din Austria: Grossglockner (3,798m), respectiv Pasterze.  

Restaurantele si hanurile din Zell am See pot oferi turistilor atat mancaruri traditionale cat si specialitati din diferitele bucatarii ale lumii: chinezeasca, italiana, ungureasca. Sunt renumite brutariile ce se gasesc aproape in fiecare orasel si care ofera turistilor o gama larga de rulouri proaspete. De asemenea, in zona Salzburgului sunt foarte populare Kasnocken (galustele de branza) si pestele proaspat, in special pastravul, servit in diferite feluri.

Un sejur de 7 zile intr-un hotel de *** cu demipensiune si cina traditionala de revelion inclusa te costa in jur de 500 de euro/persoana. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Destinatie de ski - Zell am See, Austria"

Trimiteți un comentariu