Posibilitati de cadouri pentru sarbatori


Ma tot gandesc ca in curand vin sarbatorile si nu am un plan exact de cadouri. Mie imi place sa fac planuri, sa fie totul planificat din timp ca sa nu stau in ultima zi sa caut ca disperatul prin oras. Eu nu sunt fan al cumparaturilor pe net. Am asa un sentiment ca o sa ma faca la bani desi in mod evident ca nu au cei de la Asos spre exemplu ce sa faca cu maruntisul de pe cardul meu. Anul acesta insa cred ca o sa fac o incercare sa vedem ce iese. Am postat mai demult niste site-uri de unde iti poti cumpara diverse chestii. Aceea o sa fie baza de date. Ce cadouri am sa fac eu ramane secret pentru ca sunt prieten bun cu Mosul si i-am promis ca nu mai spun la nimeni. Acum am sa vorbesc asa in general.

Desigur ca depinde de gusturile si de posibilitatile fiecaruia. Daca as fi parinte mi-ar fi tare greu. Cand eram eu mic cel putin Mosul se straduia din greu sa gaseasca ce imi doream eu. Nu prea erau asa de multe magazine. Si desigur ca Mosul mai facea si confuzii...de exemplu odata i-am cerut un anumit fel de ciocolata Milka si el mi-a adus Africana. De la Milka la Africana e cale lunga. Dar una peste alta a fost generos cu mine cu toate ca am fost un drac de copil. Daca as fi copil acum in mod cert mi-as dori o consola Nintendo WII. Nu stiu de ce. Sau un joc Lego. Lego Castle. Sau Lego City. Nu ar conta. Doar sa aiba multi omuleti. M-as juca si acum cu Lego. Ai mei imi luau Lego de la ultimul etaj din Unirea. Acolo imi placea cel mai mult sa merg cand eram mic. Dar acum gasesti peste tot, nu mai e o problema ca inainte. Pentru niste oameni in varsta nu stiu ce ar merge. Spre exemplu pentru parintii mei. Chiar nu stiu. Cred ca tata ar aprecia daca i-as lua o cravata sau o camasa. Astea merg tot timpul. Se gaseste loc pentru ele oricand in sifonier. Mamei mele nu stiu ce i-as lua. Niciodata nu am stiut. Dar in schimb stiu ce o sa-i iau celei mai importante persoane din viata mea.  

Am vorbit atata pana acum si nu am venit cu nicio posibilitate de cadou. Pentru ca aceasta este concluzia. Fiecare stie exact. Detest site-urile de cadouri care iti spun ele ce sa iei si ce sa faci. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Posibilitati de cadouri pentru sarbatori"

Trimiteți un comentariu