Noul Volvo S60


Toata lumea spune ca Volvo sunt masini pentru bancheri. Mari. Calitatea fabricatiei ireprosabila. Nu prea vezi multe pe strada. Silentioase si destul de puternice. Dar totusi nu mi-as lua un Volvo. Citeam prin niste reviste acum vreo 4-5 ani despre Volvo S60R. 300 CP. Era un articol scris de Ursa Mare in stilul lui caracteristic. Acel volvo chiar imi placea. Noul S60 mi se pare insa putin prea in viitor. Mai ales pentru Volvo. Daca venea Renault cu o astfel de masina sau mai stiu eu...Honda, Citroen m-as fi impacat mai usor cu designul. Dar pentru un Volvo mi se pare putin cam avangardist. Un Volvo nu trebuie sa iasa in evidenta prea tare. Doar e masina de bancheri. Dar noul S60 cam iese. Acum gusturile nu se discuta. Ori o iubesti ori o urasti. Masina arata bine dar nu cred ca bancherii o sa-si mai cumpere Volvo acum.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Noul Volvo S60"

Trimiteți un comentariu