Sony DSC-H50


De ceva vreme ma tot bate gandul sa-mi iau un aparat foto digital. Am cautat si am studiat diferite oferte dar cea mai avantajoasa mi se pare aceasta: Sony DSC-H50. Nu este foarte ieftin. L-am gasit pe un site la vreo 1300 lei, dar pentru ceea ce poate si mai ales pentru ceea ce imi doresc eu este exact ce trebuie. In primul rand este negru. Stiu...e o chestiune personala asta. Vreau sa fie negru. Are camera cu rezolutia de 9.1 Mpx. Mai mult decat necesar pentru mine. Si multe alte detalii tehnice care sa zicem ca nu am habar ce inseamna. Nu sunt fotograf profesionist. Dar imi trebuie un aparat pe care sa il tin la mine in geanta mereu si cand vad ceva interesant sa-i fac o poza. Si sa fie o poza clara ca poze pot sa fac si cu telefonul meu dar nu se intelege nimic. Concluzie: Sony DSC-H50 va fi probabil ceea ce-i voi cere lui Mos Craciun sa-mi aduca. 

Am pus aici si un filmulet cu el.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Sony DSC-H50"

Trimiteți un comentariu